رئیس هلال احمر قرچک و ورامین گفت: لزوم کاهش خسارات در بحران آموزش شناسایی و کمک های اولیه است.
کد خبر: ۷۶۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حمید رضا تاجیک صبح یکشنبه در جلسه نحوه تکمیل طرح ثبت شناسنامه خطر پذیری که با حضور روسای ادارات و دهیاران قرچک در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به بافت فرسوده و تراکم جمعیت مدیریت بحران جهت حفظ جان همشهریان بسیار مهم است و آموزش در این راه لازم می باشد.

وی گفت: ۲ دفترچه وجود دارد که با پرکردن آن توسط دستگاه ها کار امدادرسانی برای ما در پیشگیری و تمرکز در زمان حادثه آسان خواهد شد.

تاجیک تاکید کرد: پرکردن این دفترچه ها و در دسترس بودن آنها شناسایی خطر و نقاط ضعف و قوت امکان سنجی لازم را به ما می دهد که وارد عمل شویم همچنین دفترچه طرح عملیاتی این امکان را می دهد که با همکاری هم کار انجام داده و هر دستگاه می داند که چه وظیفه ای دارد تا تداخل در کار هم به وجود نیاوریم.

وی تاکید کرد: آموزش با شناسایی و مداخلات و کمک‌ های اولیه باید به دستگاه ها صورت گیرد تا زمان بحران کمترین خسارت را ببینیم.

رئیس جمعیت هلال احمر قرچک و ورامین تصریح کرد: برای اینکه شاهد یک شهرستان امن باشیم باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و همکاری و همدلی در این راه لازمه کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار