رئیس هیات تنیس استان مرکزی خبر داد؛
رئیس هیات تنیس استان مرکزی گفت: کمیته فنی هیات تنیس استان مرکزی، ورزشکاران دختر و پسر منتخب تنیس این استان را برای حضور در رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعلام کرد
کد خبر: ۷۶۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 04 August 2019

۹ورزشکار تنیس مرکزی در المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور می یابند

علیرضا قیصری اظهار داشت: پس از برگزاری یک دوره مسابقه با هدف شناخت نفرات برتر و با در نظر گرفتن الگو‌های مورد نظر، منتخبین و استعداد‌های برتر تنیس استان مرکزی در دو بخش دختران و پسران برای حضور در رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور، از سوی کمیته فنی هیات تنیس برگزیده و معرفی شدند.

رئیس هیات تنیس استان مرکزی افزود: در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران، محمد مهدی نازی از شازند، محمد مهدی فرخی از اراک و در رده سنی زیر ۱۴ سال حمیدرضا عسکری و امیرحسین رحیمی هر دو از شازند و علی مهدیزاده از اراک در بخش پسران برگزیده شدند.

قیصری خاطرنشان کرد: همچنین در بخش دختران نیز در رده سنی زیر ۱۶ سال باران مخملباف و مهدیس رضایی هر دو از اراک و در رده سنی زیر ۱۴ سال هم نگار شمس و پرستو بطحایی هر دو از اراک انتخاب شدند.

به گفته رئیس هیات تنیس استان مرکزی المپیاد استعداد‌های برتر تنیس کشور از بیست و نهم مردادماه جاری به مدت یک هفته به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

قیصری بیان داشت: همچنین الهام دریایی به عنوان سرپرست تیم دختران و محمدرضا نوری به عنوان سرپرست تیم پسران کاروان ورزشی استان مرکزی را در المپیاد استعداد‌های برتر کشور همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار