معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: دومین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور در هشت رشته و با شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ ورزشکار اواخر مرداد ماه در پایتخت آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۶۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ ابوالفضل ملاجعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال از ۲۹ مرداد تا ۱۰شهریور ماه امسال به صورت سراسری در ۱۹ استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی بیش از ۷۵۰ هزار نفر در ۹۶ رشته ورزشی(۳۹ رشته دختران و ۵۷ رشته پسران) شرکت خواهند داشت تصریح کرد: در این رقابت ها ۵هزار و ۲۰۰ دختر و پسر نخبه برای آمادگی بیشتر در اختیار فدراسیون ها، تیم های ورزشی و پایگاه قهرمانی کشور قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: رشته های موتورکراس (پسران)، اسنوکر(پسران)، اسکیت(پسران)، کیک بوکسینگ(پسران)، تیراندازی با تفنگ(دختران و پسران)، اسکواش(دختران)، فوتسال(دختران) و گلف(دختران و پسران) در تهران، شهریار و فیروزکوه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور، استان تهران با ۱۹۴ طلا، نقره و برنز جایگاه اول را کسب کرد.
استان تهران در این دوره از رقابت‌ها با ۲ تیم تهران و توابع و شرکت ۳ هزار ورزشکار دختر و پسر حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار