فرماندار فیروزکوه گفت: در راستای ایجاد امکانات رفاهی مناطق گردشگری فیروزکوه همراهی دستگاه های استان ضروری است.
کد خبر: ۷۶۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 05 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مهدی یوسفی جمارانی صبح دوشنبه در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه فیروزکوه قطب گردشگری استان تهران به شمار می‌رود، گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری فراوان در این شهرستان و قرار گرفتن در مسیر راه ارتباطی سه استان تهران، مازندران و سمنان، زمینه خوبی برای توسعه صنعت توریست دارد.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به وجود مشکلات زیر ساختی در مناطق گردشگری این شهرستان افزود: بحث گردشگری خصوصاً در نیمه ی اول سال در سطح شهرستان نیازمند توجه بسیار جدی است.

وی بیان داشت: باید بستر سازی به صورتی باشد که خاطره ی خوشایندی برای بازدید کنندگان بر جای بماند، هر گردشگری که تجربه ی مثبتی داشته باشد به دیگران منتقل می کند؛ این امر سبب انعکاس مثبت برای مناطق گردشگری شهرستان و جذب گردشگر خواهد بود.

یوسفی جمارانی ادامه داد: تنگه واشی که یکی از مکان های گردشگری شناخته شده در سطح کشور می باشد، روند خوبی را نسبت به ظرفیت بالایی که داراست طی نکرده است.

فرماندار فیروزکوه افزود: باید مجموعه خدماتی که گردشگران نیازمند آنها هستند اعم از اسکان و بهداشت، در این منطقه بررسی و ساماندهی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید جهت رفاه حال گردشگردان در این‌ شهرستان تلاش کنیم و و در راستای ایجاد امکانات رفاهی مناطق گردشگری فیروزکوه همراهی دستگاه های استان ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار