فرماندار قرچک گفت: موکب های قرچک ۱۰ روز قبل از اربعین و ۳ روز پس از آن فعال خواهند بود و خدمات به زائران امام حسین (ع) را با تمام توان انجام می دهند
کد خبر: ۷۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 05 August 2019

به گزارش تابناک تهران، بهمن خطیبی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین و با حضور معاونان و روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری قرچک برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اربعین امسال باید پربارتر ازسال گذشته توأم با پشتیبانی و همکاری دستگاه ها باشد.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه دستگاه های اداری به لحاظ رسالت و وظایف قانونی می توانند به ستاد اربعین کمک کنند.

خطیبی بیان کرد: با توجه به این که گذرنامه امسال برای راهپیمایی عظیم اربعین حذف شده حضور مردم بیشتر می شود و علیرغم مشکلات نیازمند کمک رسانی بیشتر است.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی در سطح جامعه و دانش آموزان بسیار مهم است، آموزش و پرورش در بین دانش آموزان و هیات مذهبی در بین مردم فرهنگ عاشورا و اربعین را به مردم بشناسانند تا آنان برای کمک پایه کار بیایند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: موکب های شهرستان باید با برنامه ریزی و هماهنگی صفر تا صد را در دست بگیرد و با فرهنگ سازی نقش مردم را بسیار پررنگ کنند.

وی گفت: اعتماد سازی دستگاه ها به مردم بسیار مهم است و مدیریت و نظم دادن را در دستور کار قرار دهیم و از خیرین توانمند را شنناسایی و جذب کنیم ودر زمان باقی مانده تمام تلاش خود را انجام دهند که این حرکت که به امنیت و آسایش کشور کمک می کند انجام شود.

خطیبی خاطرنشان کرد: ۱۰ روز قبل ازاربعین و ۳ روز بعد از آن موکب ها فعالیت می کنند و خدمات به زائران امام حسین (ع) را با تمام توان انجام می دهند و تمام دستگاه ها با همفکری و هم اندیشی همدیگر به ستاد اربعین شهرستان که آبروی منطقه در عراق است بتوانیم خدمات و امکاناتی خوبی در اختیار زائران قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار