رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از انتقال درمانگاه این شهر به ساختمان جدید ظرف ۴۵ روز خبر داد و گفت: ساختمان قدیمی درمانگاه طی اجرای پروژه‌ای بازسازی و توسعه می‌یابد و ساختمان اصلی درمانگاه در آن مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 05 August 2019

به گزارش تابناک تهران، محمدرضا حاجی‌طیبی درباره وضعیت درمانگاه شهر کیلان اظهار کرد: در سال ۱۳۸۶ درباره درمانگاه شهر کیلان توافقی با وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت و قطعه زمینی جهت احداث ساختمان جدید به آنها واگذار شد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث ساختمان جدید درمانگاه در سال ۱۳۹۲ به پایان رسید، ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان در این زمینه اعلام کرد که ساختمان مورد تأیید نیست و بنا بر اساس اصول فنی ومهندسی و استانداردهای موجود ساخته نشده است؛ متأسفانه ساختمان تازه تأسیس تاکنون بدون استفاده مانده و مشکلاتی برای این مکان ‌به وجود آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان افزود: پیرو همین موضوع در نشستی با حضور وزیر بهداشت و درمان مطرح شد که در باره ساختمان‌های قدیمی و جدید درمانگاه کیلان تهاتر صورت گیرد.

حاجی‌طیبی گفت: در این زمینه، قرار شد که اعیانی ساختمان جدیدی که وزارت بهداشت و درمان ساخته، کارشناسی شود و مبلغ آن را شهرداری در ساختمان فعلی درمانگاه جهت بهسازی و توسعه آن هزینه کند؛ درصدد هستیم که بتوانیم ساختمانی احداث کنیم که در شأن مردم خوب و با فرهنگ شهر کیلان باشد.

وی تصریح کرد: طی توافقی که بین شهرداری، شورای اسلامی شهر کیلان و شبکه بهداشت و درمان دماوند صورت گرفت، مقرر شد که ظرف مدت ۴۵ روز درمانگاه همراه با پرسنل و تجهیزات به طور موقت به ساختمان تازه تأسیس منتقل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بیان کرد: در ارتباط با ساختمان قدیمی درمانگاه کیلان قرار شد که بر اساس نقشه‌های خود وزارت بهداشت و درمان به صورت کارشناسی عملیات توسعه و بهسازی آن اجرایی شود.

حاجی‌طیبی خاطرنشان کرد: ساختمان تازه تأسیس پس از پایان پروژه بهسازی و توسعه ساختمان قدیمی درمانگاه در اختیار شهرداری کیلان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار