استاندار تهران گفت: طی ۴۰ سال گذشته دشمنان تا این حد بد اخلاق نبودند و تحریم آقای ظریف اوج بد اخلاقی آمریکا را نشان داد.
کد خبر: ۷۶۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 05 August 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در نشست شورای اداری استان تهران افزود: در هیچ مقطعی طی ۴۰ سال گذشته تا این میزان نظام اسلامی در برابر توطئه های مختلف اقتصادی، سیاسی و روانی قرار نداشت.

وی اعلام کرد: آقای ظریف نماد مقاومت و حقانیت ملت، مورد وثوق رهبری و محبوب دولت و مردم است.

محسنی بندپی تاکید کرد: امروز با اقتداری که نظام اسلامی در برابر دشمنان نشان داد، در مواجهه با توقیف کشتی نفتکش ایرانی، یک کشتی را توقیف و مقابله به مثل کرد.

دیوان محاسبات همراه مدیران استان تهران باشد

استاندار تهران گفت: دیوان محاسبات در کنار اقدامات نظارتی، راهنمایی و اقتدار خود برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای همراه مدیران این استان باشد.

وی افزود: برای اجرای برنامه های توسعه ای استان نیازمند کمک دیوان محاسبات هستیم تا در کنار نظارت پیشگیرانه، راهنمایی های تخصصی و اقدامات مقتدرانه، هر مدیری که در این مسیر حرکت کرد را همراهی کند.

محسنی بندپی یادآورشد: ظرفیت استان تهران بسیار بالا است و نیروی انسانی متخصص و ماهر قابل توجهی را در دستگاه های اجرایی دارد.

وی ظهارداشت: در ابتدای سال جاری به کمک همین نیروهای انسانی ما نه تنها استان تهران را از خطر سیل حفظ کردیم و در استان گلستان حاضر شدیم، بزرگترین سرزمین استان خوزستان را نیز به شکل علمی و تخصصی از آسیب سیل در امان نگاه داشتیم شرایطی فراهم کردیم که دشت آزادگان ایمن باشد.

وی گفت: از ۱۳ هزار هکتار کشت گلخانه ای کشور سه هزار هکتار آن در استان تهران قرار دارد همانگونه که ۲۰ درصد صنایع کشور در این استان مستقر است.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: ۴۷ لکه صنعتی را در خود استان شناسایی و در دست ساماندهی داریم تنها مانع موجود در این زمینه ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری است که محیط زیست استان تهران راهنمایی علمی در این زمینه ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: اعتماد عمومی به ما مسئولان کم شده است که باید ترمیم شود.

محسنی بندپی اضافه کرد: آنچه که به ما در افزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی کمک می کند افزایش کیفیت خدمات و ایجاد شفافیت در آنها است.

وی ادامه داد: باید کیفیت خدمات را در دستگاه‌ها ارتقا و نیز خدمات را به عنوان یک راهبرد در دستور کار قرار دهیم.

استاندار تهران افزود:سند آمایش و سند توسعه استان آماده است و فرمانداران نیز در سطح شهرستان ها متناسب با مزیت‌های نسبی تعریف شده برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار