دادستان رودهن از صدور دستور تخریب تک ویلای آبعلی خبر داد و گفت: این ویلا فقط ۱۲۰ متر مجوز بنا برای احیای بنای قدیمی را داشته است.
کد خبر: ۷۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 06 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام علیرضا تقیان عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از تک ویلایی در کوههای منطقه مبارک آباد آبعلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت و ساز غیر مجاز به شدت و با دقت تمام در حال رصد است و با تمام توان در این خصوص ایستاده ایم و با آن مقابله و مبارزه می کنیم.

وی با بیان اینکه این تک ویلا در منطقه مبارک آباد آبعلی فقط ۱۲۰ متر مجوز بنا داشته است گفت: زمین این ویلا سال ۷۵ در قالب طرح گردوکاری به یک شرکت واگذار میشود و مجوز ۱۲۰ متر بنا را نیز از جهاد کشاورزی برای احیای بنای قدیمی دریافت می کند.

دادستان بخش رودهن با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در گلاهک به دلیل اینکه مشخص نیست متولی آن کدام اداره است رو به افزایش است افزود: دستگاه های خدمات رسان نیز به متصرفان در حال خدمات رسانی هستند که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

تقیان بیان داشت: این بنا خارج از محدوده بنای قدیمی است و خود تغییر کاربری حساب می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: بنای مذکور خارج از شهر است و بر اساس قانون دستور داده خواهد شد که جهاد کشاورزی اقدامات قانونی را صورت دهد همچنان که پیش از این دستور تخریب آن صادر شده بود اما با ماده ۱۰۰ به پرداخت جریمه مبدل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار