دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌غربی گفت:بی‌شک اگر موضوع غدیر به خوبی تبیین شود سبب ایجاد اتحاد و همدلی در بین مسلمانان شده و امروزه دشمنان سعی می‌کنند تا با ایجاد مذاهب تقلبی در جهان، مانند شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی و سعودی در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.
کد خبر: ۷۶۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 07 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۱۶ مردادماه، در نشست خبری برنامه‌های دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، اظهار کرد: رسول اکرم(ص) فرموده‌اند که اگر بخواهید مجلس شما نورانی شود، فضایل امیرالمومنین را در آن بیان کنید.

وی ادامه داد: غدیر می‌تواند عامل اتحاد مسلمانان باشد و هدف ما این است تا برنامه‌های غدیر به‌صورت خودجوش توسط مردم برگزار شود، اگر بتوانیم مساله غدیر را به‌خوبی تبیین کنیم، قطعا می‌تواند عامل وحدت باشد.

سرایی افزود: در روز ۲۱ مرداد ماه مصادف با عید قربان که آغاز دهه امامت و ولایت بوده، تبیین فلسفه سیاسی اسلام و فضایل امیرالمومنین را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: متولی تمامی برنامه‌های این دهه سپاه پاسداران بوده و انتقاد جدی نسبت به سازمان‌های فرهنگی کشور و استان دارم، تمامی سازمان‌های فرهنگی ردیف بودجه از دولت می‌گیرند، ولی در این ایام هیچ اقدام قابل‌قبولی ندارند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی مانند بازسازی واقعه غدیر در خوی، میاندوآب و نقده، نورافشانی در شب غدیر، ۳۱۳ برنامه محله‌محور توسط حوزه‌های مقاومت محلات، تجلیل از شهدا و جانبازان سادات، برگزاری شب شعر، برگزاری محافل انس با قرآن، ۴۱۴ حلقه معرفتی غدیرشناسی، برگزاری مسابقات ورزشی جام ولایت، اعزام گروه‌های جهادی، راه‌انداری ایستگاه‌های صلواتی، اطعام نیازمندان، اعزام گروه‌های بهداشت و درمان به مناطق محروم، همایش مسجد و غدیر، همایش مباهله، همایش زنان پیشگامان غدیر از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار