یک نوجوان ۱۵ ساله در پاکدشت در تقلید از برنامه عصر جدید جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۷۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 10 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ مصطفی حضرتی عموی  نوجوان ۱۵ ساله اهل پاکدشت در گفت‌وگو باخبرنگار فارس درباره نحوه وقوع این حادثه اظهار کرد: او در تقلید از برنامه عصر جدید جان خود را از دست داد.

وی در ادامه افزود: در یکی از قسمت‌های عصر جدید شرکت کننده طناب را دور گردن خود انداخته و بالا می‌رود، علیرضا در تقلید از این کار با یک روسری خود را آویزان کرده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

یکی دیگر از بستگان متوفی در تشریح این اتفاق بیان داشت: این چندمین کودکی است که در تقلید از برنامه عصر جدید فوت کرده، شب قبل از فوت علیرضا به پدرش می‌گوید که اگر بتوانم پشتک زده و طناب دور گردنم بندازنم و توی عصر جدید برم خیلی خوب می‌شود.

پدرش به او تذکر می‌دهد که برای شما این کار زود است کسانی که این کارها را انجام می‌دهند ورزشکار بوده و چندین سال دوره دیدند.

روزبعد علیرضا یک شال برداشته  و در حیاط مقابل چشمان مادر و خواهرش به چهارچوب درب گره می‌زند مادرش به اوتذکر می دهد که ممکن است بی افتی و آسیب ببینی. علیرضا شروع به چرخیدن روی پله‌ها می‌کند.

مادرش برای یک لحظه به داخل منزل رفته که در همین حین بچه از پله می‌افتد و دیگر خودش را نمی‌تواند بالا بکشد، خواهرش به دنبال مادرش رفته و به او می‌گوید عینک داداشم از صورتش افتاد و اصلا حرف نمی‌زند.

مادر علیرضا متوجه می‌شود بچه درحال خس خس کردن است سریع تک گرهی که به شال زده شده بود را باز میکند و از دیگران کمک می‌خواهد کسی به او تنفس مصنوعی داده و سینه‌اش را ماساژ میدهد متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان علیرضا همان‌جا فوت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار