فرماندار پیشوا گفت: امیدواریم ضعف آنتن دهی اپراتورهای همراه در همه نقاط شهری و روستایی پیشوا برطرف شود و همه شهرستان به وضعیت ارتباطی مطلوبی برسد.
کد خبر: ۷۷۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 10 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین عباسی ظهر شنبه و در آیین افتتاح طرح اینترنت پرسرعت روستایی استان تهران که با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام روح اله باقری، امام جمعه پیشوا، حسین کاغذ، فرماندار ورامین و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) جلیل آباد از توابع پیشوا برگزار شد، طی سخنانی گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات خوب و مناسبی ارائه شده ولی مشکلاتی هم موجود است.

وی افزود: توقع و انتظار داریم با این سفر شرایط بهتری در این حوزه به وجود آید.

فرماندار پیشوا اضافه کرد: مشکلات ارتباطی شهرستان پیشوا احصاء شده و هفته گذشته جلسه ای با حضور مدیران وزارت ارتباطات، مخابرات و نمایندگان اپراتورها داشتیم که تصمیمات خوبی هم اتخاذ و مقرر شد تا دو ماه آینده تلفن های ثابت شهرک صنعتی دایر و به صاحبان صنایع واگذار شود.

عباسی گفت: آنتن دهی تلفن همراه نقاط در اغلب نقاط شهر و روستاها پایش شده و امیدواریم ضعف آنتن دهی اپراتورهای همراه در همه نقاط شهری و روستایی برطرف شود و همه شهرستان به وضعیت ارتباطی مطلوبی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار