فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: بنا بر دستور استاندار تهران عملیات تخریب طبقات غیرمجاز هتل آرینا فشم اجرا و در واقع تخریب انجام شده و سه طبقه غیرمجاز قابل استفاده نیست و اکنون فقط نمای بیرونی طبقات غیرمجاز این هتل باقی مانده که تخریب آن نیازمند اعتبار بالا و اقدامات امنیتی است.
کد خبر: ۷۷۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 11 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ سیاوش شهریور ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به صحبت استاندار تهران مبنی بر نیاز به اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای تخریب ۳ طبقه غیرمجاز هتل آرینا اظهار داشت: این مبلغ کف اعتبار مورد نیاز برای تخریب دیواره های هتل به شمار می آید و تا تأمین بودجه لازم نمی توانیم نما را خراب کنیم اما جای نگرانی نیست چون در واقع طبقات غیر مجاز قابل انتفاع نیستند و مالک نیز هیچ اقدامی برای بازسازی نمی کند.

وی تصریح کرد: دیواره های هتل به صورت یکپارچه و در ارتفاع بالا ساخته شده اند که با ابزار آلات معمولی قابل تخریب نیستند؛ برای اتمام این عملیات تخریب باید بتوانیم قراردادی با پیمانکاران حرفه ای منعقد کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین انسداد جاده زردبند - فشم، تخلیه روستای امین آباد و تأمین امنیت منطقه از دیگر تمهیداتی است که باید برای اجرای عملیات تخریب دیواره و نمای طبقات غیرمجاز هتل آرینا اتخاذ شود.

مجوز هتل آرینا در ۱۰ طبقه صادر اما ۱۳ طبقه ساخته شد که پس از اخذ رأی قطعی تخریب از دیوان عدالت اداری از اواخر اردیبهشت سال جاری عملیات تخریب طبقات غیرمجاز آن آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار