فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۲۱۹ نزاع دسته جمعی و بیش از ۵ هزار نزاع فردی طی سال گذشته در شرق استان تهران رخ داده است.
کد خبر: ۷۷۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 11 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی در اولین نشست خبری خود که پس از انتصاب به این سمت برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که مردم دشت ورامین و شرق استان تهران از ولایت مدارترین شهروندان این استان هستند، گفت: مردم این منطقه در همه لحظات کنار پلیس و نیروهای امنیتی هستند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شرق استان تهران اضافه کرد: در چهارماهه اول سال افزایش ۱۸ درصدی سرقت را در شرق استان تهران داشتیم و این آمار نسبت به‌کل کشور کاهش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

عزیزی ادامه داد: نزاع دسته‌جمعی در این منطقه ۲۱۹ مورد و نزاع فردی بیش از ۵ هزار مورد بوده است، که باید با فرهنگ‌سازی سبب کاهش تنش‌ها شویم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: در نیمه اول سال در شرق استان تهران آدم‌ربایی نداشته‌ایم و در همین منطقه ۲۶۹ مورد کلاهبرداری صورت گرفته است، در حوزه تخلفات صنوف ۱۷۵۴ مورد برخورد با صنوف شده است، در حوزه تخلفات صنوف ۳۵ درصد افزایش برخورد داشته‌ایم و صنوف باید به‌گونه‌ای اقدام کنند که پلیس در کنار آن‌ها باشد نه در مقابل آن‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در حوزه وقوع جرائم سایبری ۶۷۱ مورد در شرق استان تهران داریم، که رتبه ۱۲ بین استان های کشور داریم و در حوزه کشف این جرائم رتبه ۱۳ کشور را به خود اختصاص دادیم، در حوزه تصادفات درون‌شهری ۲۳ نفر فوتی داشته‌ایم که نسبت سال قبل ۳۲ درصد کاهش داشته‌ایم و در مجموعه ۶۲ نفر فوتی در درون‌شهری و بیرون شهری را در چهارماهه اول داشته‌ایم و کاهش ۴۰ درصدی را در بردارد، در حوزه توقیف وسایل نقلیه بیش از ۵ هزار و ۱۶۵ خودرو و وسایل نقلیه توقیف‌ شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق مواد مخدر ۴۸ فقره سرقت کشف‌شده و ۵ باند مواد مخدر شناسایی و دستگیرشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار