فرماندار قرچک گفت: ۱۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 13 August 2019

به گزارش تابناک تهران، بهمن خطیبی شامگاه یکشنبه در آئین تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: علاوه بر این تعداد از طرح ها، عملیات اجرایی هشت پروژه نیز آغاز می شود.

وی از اختصاص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث روگذر محمدآباد و زیر گذر داود آباد بر روی راه آهن سراسری خبر داد و گفت: زودی عملیات اجرایی این طرح با تلفیقی از طرح‌های کارشناسی شده راه آهن و شهرداری قرچک اجرایی می شود که این امر نقش موثری در تردد مردم به تهران خواهد داشت.

خطیبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قرچک گفت: طی دو هفته اخیر و با سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه رفع بسیاری از مشکلات شهرستان فراهم شده که از جمله آن می توان به تکمیل قطار حومه ای تهران - قرچک - ورامین اشاره کرد.

وی در ادامه بر اطلاع رسانی دقیق خبرنگاران تاکید کرد و گفت: گاهی افراد، مشکلات کوچک جامعه را در فضای مجازی چنان بزرگ نمایی می کنند که وقت و انرژی مسئول برای ایجاد آرامش بر هم خورده ناشی از آن خبر ناصحیح هدر می رود.

فرماندار قرچک اظهار داشت: تشویش اذهان عمومی، کار ناصوابی است که جامعه را از هدف اصلی که همان توسعه متوازن است، دور می کند.

وی تصریح کرد: رسانه ها با نقد منصفانه به دنبال مطالبات مردم باشند و با رعایت اخلاق حرفه ای، مسئولان را از مشکلات آگاه ساخته و با امید آفرینی، مردم را بیش از پیش به آینده نظام امیدوار سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار