رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ شهریور ماه تهران سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 13 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم شهدای ۸ شهریور و شهیدان شهریور ماه که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر گفت: هرشیعه ولایتمداری باید جهت تبیین فرهنگ غدیر همت خود را به کاربندد.

وی افزود: تمامی شهدا به خاطر دفاع از ولایت و ثبات قدم دراین راه شهید شدند.

وی حفظ و قرائت خطبه نورانی غدیر ، اطعام روز غدیر، برپایی محافل ومجالس در مساجد وهیئات مذهبی، ارائه آثار ماندگار وتاثیرگذار هنری در قالب شعر، سرود، تئاتر، خوشنویسی ومعرق کاری را از جمله کارهای تاثیر گذار جهت بزرگداشت غدیر ذکر کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ۸ شهریور برای همیشه به عنوان سند رذالت و پستی منافقین و نفوذی ها ماندگار خواهد بود و به همین منظور مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر روز سه شنبه ۵ شهریور ماه در مجتمع رفاه در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.

محمودی افزود: همچنین دراین مراسم از شهیدان شهریور ماه آیات مدنی و قدوسی، لاجوروی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام، سرتیپ دستجردی نیز تجلیل خواهد شد.

وی گفت : سخنران این مراسم حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات خواهند بود.

این مسئول تبلیغی استان تهران گفت: از آنجایی که ۸ شهریور مقارن با جمعه است در این روز مراسم دعای ندبه در مزار شهیدان در بهشت زهرا(س) برگزار وسپس مزار شهدا گلباران می شود.

وی ادای احترام‌ به مزار شهدا توسط مسئولان، بازدید از بیت شهید رجایی و معرفی شخصیت این شهدا در فضای رسانه کشور را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار