در ستاد رفع موانع تولید استان تهران انجام شد؛
استاندار تهران به بانک ها برای ارائه جدول زمان بندی شده پرداخت تسهیلات رونق تولید یک ماه فرصت داد.
کد خبر: ۷۷۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 13 August 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان تهران با اشاره به کاهش ۲.۲ درصدی نرخ بیکاری در این استان گفت: همراهی مسئولان استان تهران زمینه رونق اشتغال و رونق تولید را فراهم کرده است.

استاندار تهران خطاب به بانک ها اضافه کرد: بانک ها پرداخت طرح های مستقیم و طرح‌های رونق تولید را افزایش دهند چرا که با درک شرایط موجود کشور می توانیم اعتماد و امید را در جامعه با رونق تولید و حفظ اشتغال موجود ارتقا بخشیم.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: باید همگی تلاش کنیم تا بتوانیم شرایط را برای تحقق رونق تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را فراهم کنیم و با حمایت تولید داخلی زمینه بهبود وضعیت اقتصادی را فراهم کنیم.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهت کمک به صنعتگران تاکید کرد و با اشاره به اولویت رفع موانع تولید اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید نامیده شده و از سوی دیگر با توجه به تحریم های ناعادلانه دشمنان، حمایت از تولید در ابعاد مختلف اولویت همه مسئولان است.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت همراهی بانک ها جهت پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: ظرف یک ماه آینده بانک ها، زمان‌بندی مشخصی را جهت پرداخت تسهیلات طرح های مربوط به ستاد تسهیل ارائه کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت زمان بندی برای پرداخت تسهیلات طرح های ستاد تسهیل افزود: باید بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی مشخص پیش برویم.

محسنی بندپی در ادامه گفت: پیشنهاد می شود تا جایی که ضوابط ایجاب می کند بانک ها به تولیدکنندگان کمک کنند و در پذیرش وثیقه سخت گیری نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار