بررسی سابقه معاملاتی بانک ایران زمین از ابتدای فروردین ماه تاکنون در حالی حکایت از بازدهی صدرصدی این سهم برای سهامداران خود دارد که افزایش سرمایه این بانک به گوش در انتظار تایید بانک مرکزی است.
کد خبر: ۷۷۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 13 August 2019

بانک ایران زمین

به گزارش تابناک تهران قیمت هر سهم (وزمین) در نخستین روز معاملاتی سال جاری در محدوده 1180 ریالی قرار داشت، در پایان ساعت معاملاتی بیست و دوم مراد ماه سال جاری ریال بوده که بازدهی تقریبا صدرصدی را طی این مدت برای سهامداران این بانک به ارمغان آورده است.
کنکاشی در وضعیت (وزمین) حکایت از آن دارد که بانک ایران زمین درصدد افزایش سرمایه ثبتی خود از مبلغ 4000میلیارد ریال به 22000 میلیارد ریال از محل آورده نقدی و تجدید ارزیابی سهامداران بوده و در نخستین گام سرمایه خود را به 8000 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهبود نسبت کفايت سرمايه ، دستيابی به نسبت داراييهای ثابت به حقوق صاحبان سهام مورد تاييد بانک مرکزی، اصلاح ساختار مالی بانک و خروج از شمول ماده 141 افزایش خواهد داد.
بررسی های خبرنگار ما نشان می دهد بانک ایران زمین طی سال های اخیر سپرده های تعاونی مولی الموحدین را به طور کامل پرداخت کرده و امسال دارایی های این تعاونی به بانک ایران زمین منتقل شده که بخشی از تجدید ارزیابی از محل این دارایی ها خواهد بود.
همچنین بانک ایران زمین درصدد واگذاری برخی املاک مازاد خود در راستای دستور بانک مرکزی است و تا به امروز چندین مزایده نیز برگزار کرده و امیدوار است تا پایان سال بتواند با واگذاری این املاک هزینه های خود را مدیریت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار