رییس اداره ورزش و جوانان قدس می‌گوید که ۵۴ مجموعه ورزشی این شهرستان مجوز فعالیت ندارند و پرونده آنها از طریق پلیس امنیت در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۷۷۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 14 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ محسن حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اخطار پلمب این مجموعه‌های ورزشی از طریق اداره ورزش به پلیس امنیت ارائه شده است.

وی بیان کرد: علت اصلی این برخوردهای قانونی استاندارد نبودن میزان زمین (کمتر از ۱۸۰ مترمربع)، نبود مربی و تمدید نکردن سالانه فعالیت ورزشی باشگاه‌ها بوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تصریح کرد: هم اینک سرانه ورزشی شهرستان برای هر نفر با احتساب ۲۵ مجموعه دولتی و ۱۱۰ مورد بخش خصوصی ۲۵ سانتیمتر مربع است.

حسینی افزود:‌ طی سه ماه اول امسالبیش از ۶۰ بازدید از مجموعه‌های ورزشی و آبی شهرستان قدس انجام شد و کارشناسان نکات مورد نظر را بررسی و گزارش کردند.

میزبانی ورزشگاه شهدای قدس در لیگ

وی به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس در لیگ نوزدهم نیز اشاره و خاطرنشان کرد:‌ در فصل جاری بازی‌های خانگی تیم پیکان در این مجموعه ۲۵ هزار نفری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قدس تصریح کرد: برای هماهنگی بیشتر چند روز گذشته نشست چهار جانبه‌ای با مدیران باشگاه، شهرداری، اداره کل ورزش و استانداری تهران برگزار و پیشنهادهای کاربردی ارائه شد.

به گفته وی در بازدید از نمایندگان لیگ هیچ مشکلی در بخش زمین، سکوها، ولتاژ برق و بلیط فروشی این ورزشگاه گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار