کد خبر: ۷۷۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 16 August 2019
یکی از آزادگان و رزمندگان جنگ تحمیلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج گفت: راهی جز ایستادگی به عنوان یک ایدئولوژی مقابل استکبار نداریم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس فتاح محمدی از آزادگان و رزمندگان جنگ تحمیلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج با گرامی داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان زمانی به کشور خود بازگشتند که می‌توان گفت پیوند آزادگان بزرگ‌ ایران با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی محسوب می شد، آزادگان کسانی هستند که در فقدان پیر و مراد خود گریستند و با رهبر و امام خود پیمان دوباره بستند.
 محمدی بیان کرد: انقلاب اسلامی در بین انقلاب‌های دنیا متفاوت است و در پیدایش و انگیزه قیام فرق دارد، این انقلاب متکی بر ارزش های الهی و آرای عمومی است و سبب شد استکبار و استعمار را به تسخیر خود بکشاند، این انقلاب با رهبری امام (ره) رخ داد و دنیا را متحول کرد، در ایدئولوژی انقلاب مبارزه با استکبار و استعمار وجود دارد و  دشمن همت خود را برای مبارزه با انقلاب از طریق جنگ تحمیلی و ترور نخبگان علمی و فرهنگی به کار گرفتند،که تعداد زیادی به شهادت رسید و در جنگ تحمیلی نیز برخی شهید و تعدادی اسیر و شمار جانباز شدند.
وی افزود: دشمن در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی و سیاسی علیه انقلاب توطئه می‌کند و تا زمانی که ما به شعارهای انقلاب و آرمان‌های آن پایبند باشیم مبارزه با استکبار ادامه دارد.
محمدی گفت: امروز وظیفه ما تبیین این مسیر است و به طور کل آزادگان باید ارزش‌های دفاع مقدس را تبیین کنند و مشکلات مختلف چهل ساله و عبور و مقاومت در برابر دشمن را بیان کنند و مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: امروز مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی و توطئه های دشمن به عنوان یک فرهنگ در ارزش های اسلامی محسوب می‌شود و عزت و اقتدار را در راهبرد ایثار و مقاومت باید جست و ادامه داد و وعده خداوند بر این است که هر کسی خداوند را یاری کند، همچنین خداوند او را یاری می‌کند و قدم های او را ثبات می‌بخشد.
محمدی افزود: در شرایط حاضر باید تلاش کرد در مسیر مقاومت حرکت کرد تا در آینده شاهد پیروزی و موفقیت بود، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، عید غدیر، عید قربان، سالروز ورود آزادگان از ایام الهی بوده و باید گرامی و تکریم شوند.
 
 وی گفت: دشمن امروز نسل جوان، هویت‌های فرهنگی و ارزش‌های انقلاب را تهدید می‌کند و باید با بیان شرایط کشور، توطئه‌های دشمن را برای جوانان تبیین کرد تا یاس و ناامیدی متوجه جوانان نشود و این وظیفه همه ماست.
 
این آزاده در ادامه خاطرنشان کرد: استقامت در مسیر انقلاب وظیفه ماست اما حفظ ارزش های انقلاب مهمترین وظایف است.
 
 محمدی افزود: در زمان اسارت و جنگ تحمیلی، دشمن تمام همت خود را برای به شکست کشاندن انقلاب در برنامه داشت اما همین روحیه مقاومت بود که سبب توقف آنها شد.
رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه پیشرفت های ما در حوزه فناوری، دفاعی، علمی، سیاسی و اجتماعی محصول فرهنگ مقاومت است، گفت: امروز با تمام سختی‌ها راهی جز ایستادگی نداریم زیرا در دوران پهلوی تسلیم محض استکبار بودیم اما امروز با مقاومت در اقصی نقاط دنیا آثار اقتدار ما مشخص است، و از طریق مقاومت و پیروی از فرامین ولایت موفق خواهیم شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار