نمایش «شب به خیر مادر» به نویسندگی مارشا نورمن و کارگردانی فرید سلیمانی از روز جمعه یکم شهریورماه سال جاری در تماشاخانه دیوارچهارم به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۷۷۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 17 August 2019
به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی، نمایش «شب به خیر مادر» به نویسندگی مارشا نورمن، مترجمی حمید احیاء، کارگردانی فرید سلیمانی و تهیه کنندگی امیر لقمان از روز جمعه یک شهریورماه ساعت ۱۸:۱۵ در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه می‌رود.
 
در این اثر نمایشی مریم بوبانی و معصومه رحمانی به ایفای نقش یک مادر و دختر می پردازند که در یک روز بر اثر تصمیم ناگهانی دختر، کشمکشی عاطفی میان آنها رقم می خورد.
 
از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان: فرزاد احدی، طراح صحنه، دراماتورژ و مشاور کارگردان: سعید زارع منش،جانشین تهیه کننده: سید محمد صادق سیادت، طراح گریم: مرجان رضایی، طراح لباس: هلیا شکری، طراح نور و ساخت دکور: ایمان نظری، طراح پوستر و بروشور: یاسمن میردامادی، آهنگساز: سهیل سلیم زاده، ساخت تیزر: مهدی رضایی، مشاور رسانه و تبلیغات: سینما نیوز و عکاسان: حدیثه مقدم، علی پاکروان اشاره کرد.
 
علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه دیوارچهارم به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، نبش کوچه فریمان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار