سرپرست آموزش و پرورش خوزستان از جذب 1840 دانشجو معلم خوزستانی در مهرماه امسال از طریق کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان خبرداد.
کد خبر: ۷۷۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 19 August 2019

مهدی رفیعی دهکردی با بیان اینکه مهم‌ترین و اصلی ترین راه ورود به آموزش و پرورش کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید یک هزار و 840 دانشجوی خوزستانی دوره چهارساله تربیت معلم خود را در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان آغاز می‌کنند.

وی افزود: از کل سهمیه‌ اختصاص یافته به خوزستان از محل دانشگاه فرهنگیان بالغ بر یک هزار و 89 سهمیه مربوط به دوره ابتدایی، 300  سهمیه مربوط به دوره متوسطه اول، 220  نفر مربوط به متوسطه دوم، 21 نفر مربوط به فنی حرفه‌ای و کاردانش، 26  سهمیه مربوط به استثنایی، 45 نفر مربوط به تربیت بدنی، 90 سهمیه مربوط به پرورشی و 49 سهمیه  مربوط به نیروهای آزاد است.

سرپرست آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اهمیت دوره ابتدایی در بحث نیروی انسانی، عنوان کرد: قطعاً کلیدی ترین و تاثیرگذارترین مقطع تحصیلی دوره ابتدایی است.

رفیعی با اشاره به اظهارات کارشناسان تعلیم و تربیت در رابطه با نقش مقطع ابتدایی در تحصیلات بیان کرد: به طور حتم تنها راه ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش نگاه ویژه به دوره ابتدایی است و این مهم فقط با  تامین نیروی انسانی توانمند و متخصص محقق می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار