فرماندار رباط کریم گفت: همزمان با هفته دولت، بیش از ۳۰ پروژه عمرانی با اعتباری قریب به ۱۵۲ میلیارد ریال در شهرستان رباط کریم افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۷۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 21 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سید مهدی ساداتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص هفته دولت اظهار داشت: از دوم شهریورماه هرسال تا سالروز شهادت شهیدان بزرگ و والامقام رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است که در این ایام بازخورد فعالیت و تلاش دولت‌ها به نمایش گذارده می شود. این هفته فرصتی است تا مردم با مشکلات پیش ‎ روی دولت آشنا شوند و تعاملی سازنده میان مردم و مسئولان در راستای رسیدن به اهداف نظام شکل گیرد.

ساداتی با اشاره به پروژه های کلنگ زنی و قابل افتتاح استان تهران در هفته دولت بیان کرد: ۳۴ پروژه زیرسازی، جدول گذاری، بهسازی میدان، مقاوم سازی، تخریب، تعویض کفپوش با مبلغی بالغ بر ۱۵۱ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال اعتبار در پنج روستای وهن آباد، منجیل آباد، انجم آباد، آدران و کاظم آباد با اعتباری دستگاه های اجرایی مربوطه به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رباط کریم گفت: هر چه در بحث عمرانی در سطح شهرستان سرمایه‌گذاری شود به نفع شهرستان و شهروندان خواهد بود چرا که با افتتاح پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان رباط کریم، علاوه بر آرامش و سهولت برای مردم، برای *** نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار