فرماندار ورامین گفت: افتتاح طرح های هفته دولت در ورامین به طور مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۳۰۰ نفر شغل ایجاد می کند.
کد خبر: ۷۷۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین کاغذلو در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه رجایی و باهنر افزود:  ایام شهادت این دو شهید، معلمان بزرگ عمل و اخلاق، هفته دولت و روز کارمند  نامیده شده است که آن را به کارگزاران و کارمندان دولت تبریک گفته و برای همگان در عرصه های مختلف به ویژه امید آفرینی و توجه به حقوق شهروندی آرزوی موفقیت می کنیم.

وی گفت: دولتمردان باید ایمان، خلوص نیت و منش کاری شهیدان رجایی و باهنر را  سر لوحه کاری خود قرار دهیم  و به ابعاد شخصیتی و فرهنگی  این دو شهید بپردازیم که این موضوع بعضا مغفول مانده است.

کاغذلو ابراز داشت: هفته دولت با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی آغاز می شود و فرصت و زمان مناسبی است تا دستگاههای مختلف اقدامات دولت را در سال گذشته به مردم ارائه دهند.

فرماندار ورامین در خصوص افتتاح های پیش رو در ورامین که به مناسبت هفته ی دولت اجرا خواهد شد اظهار داشت: همزمان باهفته ی دولت طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی درورامین افتتاح خواهد شد که شامل اصلاح پست ۶۳ کیلو ولت ، حفرو تجهیز چاه های آب شرب روستایی، اجرای آبیاری قطره ای ونوین در زمین های کشاورزی منطقه وبرطرف کردن ضعف ولتاژبرق است.

وی گفت : با به ثمر رسیدن وبهره برداری از این طرح ها برای بیش از ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و ۹۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد که نتیجه ی هزینه شدن اعتباری حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار