فرماندار ملارد از آئین افتتاحیه تعدادی از طرح های خدماتی و عمرانی هفته دولت در ملارد با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و هفته دولت اظهار داشت: دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نام گذاری شده است و مسئولان ما باید خدمات یکساله خود را به مردم اعلام کنند.

وی با تاکید بر ارتباط با رسانه های حقیقی و مجاز ی شهرستان، گفت: مسئولان از ظرفیت رسانه های شهرستان، برای بیان عملکرد و خدمات یکساله خود در راستای تنویر افکار عمومی استفاه کنند.

توکلی کجانی در ادامه از آئین افتتاحیه تعدادی از طرح های خدماتی و عمرانی هفته دولت در شهرستان ملارد با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران در روز یکشنبه سوم شهریور ماه و همزمان با دومین روز از هفته دولت خبر داد و اظهار داشت:  مراسم استقبال ۷و ۳۰ دقیقه صبح در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار خواهد شد.

فرماندار ملارد افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مسئولان است که ارتباط خود را با مردم قوی و صادقانه و شفاف منعکس کنند و باید با رفتار و عملکرد مثبت و تزریق انرژی مثبت مردم را به نظام و دولت دلگرم کنیم.

وی بر ضرورت برگزاری پرشور برنامه های هفته دولت تاکید کرد و بیان داشت: همگی در برابر خون شهدا و حفظ آرمان های نظام و انقلاب وظیفه سنگینی داریم و ضمن حضور پرشور در مراسم باید برنامه های هفته دولت پرشورتر از سال های قبل برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار