وزیر نیرو به همراه جمعی از کارکنان این وزارتخانه امروز (یکشنبه) همزمان با هفته دولت با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۷۷۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، «رضا اردکانیان» در دومین روز از هفته دولت به همراه شماری از معاونان و مدیران کل، مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و کارکنان ستادی وزارت نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

کارکنان وزارت نیرو در این مراسم ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.

وزیر نیرو در ادامه این آیین معنوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین راهبرد بجا مانده از امام راحل استفاده درست از نیروی انسانی کشور است، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب با توسل به نیروهای انسانی کشور توانست انقلاب را به پیروزی برساند و از کشور در مقابل انواع تهدیدات حفظ و حراست کند.

وی ادامه داد: مسئولان کشور طی چهار دهه گذشته هرگاه در مسائل مختلف به نیروی انسانی کشور رجوع کرده‌اند، در آن موضوع موفقیت بزرگی برای کشور به ارمغان آوره‌اند.

اردکانیان با اشاره به اینکه ایران اسلامی از لحاظ نیروی انسانی بسیار غنی و ثروتمند است، اظهار داشت: نیروهای انسانی تجدیدپذیر همواره نظام اسلامی ایران را به سمت اهداف بلند سوق داده اند، امروز اگر در کشور تنگناهایی وجود دارد به دلیل عدم استفاده بجا از نیروهای انسانی است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با شناخت درست و استفاده بجا از نیروهای انسانی کشور، زمینه توسعه میهن اسلامی را فراهم کنند.

وزیر نیرو یادآور شد: امیدواریم راهبرد امام خمینی(ره) در بکار گیری درست نیروی انسانی سرلوحه تمامی مسئولان قرار گیرد.

وزیر نیرو و هیات همراه همچنین با حضور در مرقد شهدای انقلاب اسلامی و بویژه شهیدان رجایی و باهنر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار