فرماندار شهرستان پاکدشت از آغاز عملیات احداث یک بیمارستان در بخش شریف آباد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، هادی تمهیدی روز شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بیمارستان زعیم، یکی از قدیمی ترین بیمارستان های استان تهران است که در حدود ۵۰ سال پیش توسط یکی از خیرین نیک اندیش در بخش شریف آباد پاکدشت احداث گردید.
وی افزود: با توسعه شهرها و افزایش جمعیت، ساختمان قدیمی این بیمارستان جوابگوی نیاز منطفه نبود از این رو عملیات احداث بیمارستانی جدید با ۱۲۹ تختخواب در مجاورت این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که با تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز گردید.
تمهیدی بدون اشاره به میزان اعتبار لازم برای احداث این مرکز درمانی، زمان تکمیل این پروژه را سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.
ساماندهی ۸۰ کودک کار در پاکدشت 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت فعالیت کودکان کار در مناطق مختلف پاکدشت گفت: نگاه منفی جامعه به کودکان کار باعث شده تا اقدام مناسبی برای ساماندهی آنان صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به کودکان کار، تلاش دارد تا با همکاری سازمان های دولتی و بخش خصوصی  و تخصیص اعتبارات لازم، نسبت به ساماندهی این قشر از جامعه اقدام کند .
تمهیدی افزود: مسئولان شهرستان پاکدشت با همکاری بخش خصوصی تا کنون توانسته اند ۸۰ کودک کار در مناطق مختلف شهرستان را ساماندهی کرده و نسبت به کاهش آسیب هایی که این افراد را تهدید می کند، اقدام نمایند.
وی تأکید کرد: گاه با کمک کردن به وضعیت معیشت خانواده این کودکان، می توان جلوی ورود آنان به بازار کار را گرفت و شادی و نشاط دوران کودکی را به آن ها بازگرداند.
فرماندار پاکدشت با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : شهیدان رجایی و باهنر در طول عمر ارزشمند، اما کوتاه خود خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کردند و با پاکدلی، مردم داری و ساده زیستی نام خود را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بلند آوازه و ماندگار کردند.
تمهیدی با تأکید برلزوم ارائه خدمات ویژه به مردم در هفته دولت گفت: این هفته زمان مناسبی برای ارائه کارنامه خدمات ادارات به مردم است، چرا که این امر می تواند کارآمدی نظام را در اداره امور کشور بیش از پیش نمایان کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه در صنایع دفاعی باعث شده تا دشمنان قسم خورده نظام همچون طبل توخالی به سخن پراکنی روی آورده و برای توجیه شکست های خود، دست به تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار