پنج پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان همزمان با نخستین روز از هفته دولت بهره برداری شد.
کد خبر: ۷۷۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند روز شنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی نخستین روز از هفته دولت در شهرستان و در تشریح این طرح ها که که شامل طرح های روستایی، آب و فاضلاب، گاز و ورزش بود، اظهار داشت: امروز پروژه های قابل توجهی در شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت که می توان به افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی شهدای روستای گرمابسرد با اعتباری بالغ بر ۹۸۳ میلیون تومان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۶ آغاز و امسال به بهره برداری رسیده است، افزود: این پروژه به مساحت یک هزار مترمربع از محل اعتبارات استانی و شهرستانی احداث شده و زمینه اشتغال ۱۳ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم نموده است.

این مقام مسئول همچنین به افتتاح پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی دماوند۲ اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه که در دو مرحله انجام شده با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه بطول ۸.۵ کیلومتر خط تغذیه خطوط فشار متوسط و ۷ کیلومتر شبکه داخلی شهرک صنعتی است که دارای سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت هر کدام ۱۰ هزار مترمکعب بر ساعت، گاز رسانی شهرک را با حداکثر ظرفیت تامین می کند و این پروژه حداقل جوابگوی ۱۵ سال آینده شهرک صنعتی دماوند۲ است.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: رفع مشکلات خدمات زیربنایی شهرک صنعتی دماوند۲، ۱۰ سال بطول انجامید ولی اکنون شاهد ارائه خدمات در بخش آب، برق و گاز شهرک هستیم.

صفری به افتتاح ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای اسلام آباد از توابع بخش مرکزی دماوند اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و زمینه اشتغال مستقیم برای چهار نفر در دو طبقه با ۳۰۰ متر زیربنا به بهره برداری رسید.

فرماندار دماوند بیان داشت: امروز همچنین ساختمان دهیاری و شورای اسلامی اسلامی روستای اوچونک از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال مستقیم برای سه نفر را فراهم نمود؛ این پروژه در سه طبقه به مساحت ۳۱۰ متر مربع شامل اداری، مهمانسرا و خانه عالم می باشد.

وی گفت: همچنین امروز پروژه تامین آب شرب روستای اوچونک با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان با زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر شامل حفر چاه و لوله گذاری بطول ۴ کیلومتر به بهره برداری رسید.

صفری گفت: این هفته شهرستان دماوند ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان را به بهره برداری خواهد رساند و در روزهای آتی نیز شاهد حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان استانی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار