یکی از مراجع تقلید گفت: باید اختلاف ها را کنار بگذاریم تا مشکلات حل شود زیرا اختلاف همچون تیغی است که دین را نشانه گرفته و آن را نابود می کند.
کد خبر: ۷۷۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 26 August 2019

به گزارش تابناک تهران، آیت الله عبدالله جوادی آملی با همراهی مسئولان شهرستان دماوند روز یکشنبه و همزمان با دومین روز از هفته دولت، با دو خانواده شهید حسین و مصطفی غلامعلی و شهید فائزی دیدار کرد.

وی در دیدار با خانواده این شهیدان با اشاره به اینکه فردا روز مباهله است و این روز یکی از مهم ترین روزهای سال محسوب می شود، گفت: کشورمان همواره آباد بوده و انشاالله آبادتر شود و اگر مشکلاتی وجود دارد و یا اشتباه و قصوری صورت می گیرد به برکت خون شهدا حل شود.

وی با بیان اینکه هم مردم و هم مسئولان باید قدر خون پاک شهدا را بدانند، افزود: مملکت ما برای حفظ و ماندگاری خود و دین اسلام خون های زیادی داده و امروز با داشتن رهبری خوب و فرزانه باید قدردان باشیم و کسی به دنبال اهداف خود نباشد.

این مرجع عالیقدر با تاکید براینکه اگر مشکلی وجود دارد، از خودمان است، تصریح کرد: این فسادها و احتکارهایی که شاهد هستیم در داخل کشور صورت می گیرد؛ اگر رهبر هم حضرت علی (ع) باشد مادامی که مردم آن همراه نباشند، مشکلات حل نخواهد شد.

 

جوادی‌آملی با تأکید بر اینکه باید حرمت خون شهدا را حفظ کنیم، بیان کرد: اگر نمی توانیم همچون شهدا زندگی کنیم و همانند آنان باشیم، حداقل ها را حفظ کنیم و آنان را الگو قرار دهیم؛ شهدا نیز پای همین منبرها و در همین شهر و دیار بزرگ شدند و راه خود را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز بین ترامپ و یزید فرقی وجود ندارد زیرا شاهد ظلم دشمن در یمن هستیم، افزود: باید اخلافات را کنار بگذاریم چون اختلاف همچون تیغی است که دین را نشانه گرفته و آن را نابود می کند.

لازم به ذکر است شهید مصطفی غلامعلی متولد ۱۳۴۶ از جمله شهدای بسیجی بود که در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و شهید حسین غلامعلی نیز متولد ۱۳۳۹ بودند که در هفتم فروردین ماه ۱۳۶۸ در عملیات بیت المقدس۴ به شهادت رسیدند.

همچنین مسئولان شهرستان از خانواده شهید فضل الله فائزی نیز دیدن کردند. این شهید بزرگوار نیز متولد ۱۳۳۷ و معلم و بسیجی بودند که در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۶۲ در عملیات و الفجر۴ به شهادت رسیدند.

کلنگ مخزن تامین آب شرب روستای رودافشان به زمین خورد

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در دومین روز از هفته دولت به کلنگ زنی مخزن یکصد مترمکعبی تامین آب شرب روستای رودافشان از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده فرمانداری شهرستان با نظارت شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: کل شبکه آب این روستا در گذشته انجام شده و تنها ۲۰۰ متر احداث شبکه جهت وصل شدن به مخزن دارد که همزمان با اجرای این پروژه، این مهم نیز انجام می شود.

روستای رودافشان از جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان است که بر اساس سرشماری سال ۹۵ دارای ۱۹ خانوار و ۵۴ نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار