مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: ۲۵ طرح عمرانی با محوریت توسعه و عمران روستایی در ۱۰ شهرستان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 27 August 2019

به گزارش تابناک تهران، غلامرضا صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در ۱۰ شهرستان استان با اعتباری بالغ بر ۱۲ و نیم میلیارد تومان اجرا شده است.

وی اظهارداشت: این طرح ها شامل اجرای طرح هادی، بهسازی‌ معابر، آسفالت مسیرهای روستایی، جدول چینی، سنگفرش و پیاده رو سازی و احداث دیوار سنگی حائل بوده است.

صالحی درخصوص محل اجرای این طرح ها یادآورشد: شهرستان‌های ری، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت، ملارد، ورامین، پیشوا، اسلامشهر، رباط کریم و شهریار محل اجرای طرح‌های مذکور هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: اعتبار این پروژه ها از محل منابع ملی به مبلغ ۶۵۴ میلیون تومان، از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و از محل اختصاص قیر رایگان مبلغ هشت میلیارد و  ۹۱۰ میلیون تومان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: به استثنای مواردی معدود، تمامی پروژه های یاد شده ابتدای سال جاری طراحی و عملیات اجرای آن آغاز شده و در هفته دولت سال ۹۸ به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار