فرماندار شهرستان قشم گفت:‌ آسیب‌های جدی وارده به شبکه توزیع آب در کنار کمبود‌های مالی از دلائل بروز مشکلات مکرر در حوزه آبرسانی روستاهای غرب جزیره است.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 27 August 2019
بروز مشکلات مکرر و کمبودهای مالی دلیل اخلال در شبکه آبرسانی روستاهای قشم است

به گزارش تابناک جزیره، علیرضا نصری شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی بخش تازه تاسیس حرا برگزار شد اظهار داشت: برای حرکت در مسیر پیشرفت و برطرف کردن کاستی‌ها نیازمند مشارکت و  هم‌افزایی در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

فرماندار شهرستان قشم ضمن اظهار خرسندی از حضور چند باره در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی غرب جزیره قشم، افزود: کمک شوراها به عنوان نمایندگان رسمی مردم در روستاها به دهیاران و همکاری با ادارات مختلف در زمینه شناسایی و برطرف کردن مشکلات بسیار مهم و تاثیر‌گذار است.


وی تصریح کرد: احصا مشکلات، بررسی کارشناسانه نارسایی و کمبود‌ها و انتقال به موقع، صحیح و پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به بیان مشکلات توسط چند نفر از شوراهای بخش حرا و ارائه گزارش روسای ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بهداشت و درمان بیان کرد: تلاش، پیگیری و بسیج عمومی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ادارات کل و مجموعه خدمتگزاران مردم برای برطرف کردن مشکلات مردم شکل گرفته است.

نصری با اشاره به سفر معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و بازدید از تاسیسات آبرسانی جزیره قشم و تشکیل جلسه در دفتر استاندار اضافه کرد: عزم جدی و تلاش صادقانه‌ای برای برطرف کردن مشکل آب روستاهای جزیره قشم غیرقابل‌ انکار است.

وی مشکلات ناشی از طولانی شدن پروژه آبرسانی آسیب‌های جدی وارده به شبکه توزیع آب و در کنار آن کمبود‌های مالی و تحریم را به عنوان بخشی از دلایل بروز مشکلات مکرر در حوزه آبرسانی ذکر کرد و خواستار همراهی مسئولانه مردم برای گذر از شرایط موجود شد.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: اقدامات اثر بخش در زمینه تولید برق برای نخستین بار در شهرستان قشم و  تقویت این حوزه، همچنین راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده و در کمیته برنامه‌ریزی برای سال جاری  1.5 میلیارد تومان به حوزه راهداری در غرب جزیره قشم اختصاص داده شد.

نصری عنوان کرد: منابع اقتصادی و ظرفیت‌های گردشگری غرب جزیره قشم را بسیار ارزنده ذکر و تصریح کرد: برای پیشرفت، رونق معیشت و آبادانی مشارکت همه نیروها و سلایق ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار