امام جمعه شهرری گفت: بلندگوهای هیات‌های مذهبی نباید موجب آزار و اذیت مردم شود و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در کمال آرامش برگزار شود.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 31 August 2019
امام جمعه شهرری: بلندگوهای هیات‌ها نباید مزاحم مردم شود

به گزارش تابناک تهران، سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) به فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: عزاداری سیدالشهدا(ع) باید به شکل سنتی برگزار شود و از هرگونه مزاحمتی برای مردم جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اخلاص در عزاداری‌های محرم خریدار دارد، یادآور شد: خودنمایی، ریا و تظاهر در هیات‌های عزاداری ارزش و خریداری ندارد.

شاهچراغی به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:این فریضه الهی مورد توجه است چرا که امام حسین(ع) جان خود و خانواده‌اش را در راه احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدام ناشیانه اسرائیل به مقر حسدالشعبی و لبنان افزود: این حمله رژیم غاصب اسرائیل برای نشان دادن خود و عرض اندام به کشورهای مظلوم و ستمدیده بود که موجب رسوایی شد.

امام جمعه شهرری افزود: پنج کشور ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان با اقتدار در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و او را محاصره کرده‌اند.

وی عنوان کرد: نخست وزیر اسرائیل با حالت تواضع و ملتمسانه از سید حسن نصرالله درخواست آرامش کرده و این موضوع بیانگر اتمام کار رژیم پوسیده صهیونیستی است.

امام جمعه شهرری به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسایل فرهنگی به ویژه مقوله عفاف و حجاب و همچنین معیشت مردمی و مشکلات اقتصادی دو موضوع مهم و مورد تاکید و توجه معظم له در دیدار با اعضای هیات دولت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار