معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور و رئیس مجلس بر تکمیل پارک فناوری پردیس تأیید کردند اما برخی مدیران داخلی اجازه نمی‌دهند کار انجام شود.
کد خبر: ۷۷۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 31 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور پیش‌از ظهر امروز در پارک فناوری پردیس اظهار داشت: باید ثابت کنیم پردیس خوابگاه تهران نیست.

وی گفت: باید ثابت شود که پردیس در سال‌های آینده برای جذب نیروی انسانی متخصص از تهران آماده است و قرار نیست مردم از اینجا به تهران بروند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهران در سال گذشته رتبه ۵۴ فناوری در دنیا را بدست آورد، بیان کرد: در شهر تهران دسترسی به نیروی انسانی فوق‌العاده بالاست و از نظر فرهنگ اقتصادی رشد کرده و این در حالی است که پایه اقتصاد منابع زیرزمینی است.

ستاری خاطرنشان کرد: باید از منابع زیرزمینی ارزش افزوده ایجاد کرد و خام‌فروشی ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند و در پارک فناوری پردیس این فرآیند را کامل می‌کند.

وی بیان داشت: برای احداث فاز 3 پارک فناوری پردیس و انتقال آب و برق و ساخت گاردریل در کنار جاده اصلی طی در ۴ ماه گذشته مشکل داشتیم و هنوز اجرایی نشده است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور و رئیس مجلس بر تکمیل پارک فناوری پردیس تأیید کردند اما برخی مدیران داخلی اجازه نمی‌دهند کار انجام شود و باید به این موارد برخورد شود و اول باید ثابت کنیم که می‌توان این رفتار را تغییر داد.

ستاری با بیان اینکه باید تهران را هم تغییر بدهیم، گفت: مسؤولیت بزرگی بر دوش همه ما است و اگر این اتفاق بیفتد تا حد زیادی موفق می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه با کسانی که اجازه این تغییرات را نمی‌دهند باید برخورد شود، اظهار داشت:
اگر میخواهیم محیط تهران را تغییر دهیم باید ثابت کنیم میتوانیم محیط پردیس را تغییر داد و
تمام ما در یک جبهه واحد توسعه دانش بنیان اشتغال فرزندان تحصیل کرده هستیم.

به گزارش تابناک تهران، هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار