عملیات گازرسانی به منطقه ازون تپه شهر بومهن شهرستان پردیس آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 01 September 2019

عملیات گازرسانی به منطقه ازون‌تپه شهر بومهن آغاز شد

به گزارش تابناک تهران، کلنگ عملیات گازسانی به منطقه ازون تپه بومهن عصر شنبه با حضور معاون استاندار تهران و ۲ تن از نمایندگان مجلس آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار تهران در حاشیه آغاز عملیات گازرسانی این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مردم قول داده بودیم در هفته دولت گاز رسانی را که یکی از خواسته های دیرینه مردم این منطقه بود را عملی و اجرایی کنیم.

تقی زاده ضمن تقدیر از نمایندگان حوزه انتخابیه و مسئولین شهرستان خاطر نشان کرد:  به دلیل مسائل قانونی و فنی کار با کمی تاخیر آغاز شد و در گام های بعدی تامین آب شرب سالم، آسفالت و جدول کشی خیابان‌های این منطقه را در دست اقدام داریم.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی، منطقه ازون تپه از ابتدای زمستان امسال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌های استان تهران مناطق توسعه یافته ای وجود دارند که از حداقل رفاه عمومی شهروندان محروم هستند.

سید فرید موسوی افزود: منطقه ازون تپه در شهر بومهن یکی از این مناطق محروم در استان تهران است.

وی با بیان اینکه گازرسانی یک منطقه در نزدیکی تهران شاید برای مردم کمی عجیب باشد، اظهار داشت: مردم نجیب ما صبورانه این محرومیت ها را تحمل می کنند و این مشکلات بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس عنوان کرد: در مدل ذهنی برخی از مسولین این مناطق توسعه یافته هستند، رسانه ها این محرومیت‌ها را انعکاس بدهند، مردم این مناطق برای انقلاب و نظام کم نگذاشتند و با وضعیت موجود و کمبود امکانات اولیه ما شرمنده آنها هستیم.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم اظهار داشت: ساخت و سازهای این منطقه مشکلات زیادی دارند و ما برای برآورده شده خواسته برحق مردم ازون تپه مسائل فنی و قانونی زیادی را  رفع و حل کردیم.

شهردار بومهن عنوان کرد: این سکونت گاه غیر رسمی از ۳۰ سال پیش شکل گرفته و مالکیت اصلی زمین این منطقه با توجه به اسناد موجود در اختیار بنیاد مستضعفان است.

سعید علی بخشی در ادامه افزود: با پی‌گیری‌های انجام شده مجوز حفاری برای شرکت گاز صادر شده است اما برخی از خانه ها استحکام مورد نیاز برای لوله گذاری ندارند.

وی افزود: از ساکنان منطقه ازون تپه در خواست می کنیم نسبت به استحکام بخشی خانه های خود اقدام نمایند تا از نعمت گاز بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار