رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروزکوه:
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه از رفع تصرف ۲۷۰۰ مترمربع اراضی ملی واقع در منطقه سائو بزرگ این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۷۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 03 September 2019

۲۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی فیروزکوه رفع تصرف شد

به گزارش تابناک تهران، جمشید جویباری صبح سه شنبه با اعلام خبر رفع تصرف ۲۷۰۰ مترمربع اراضی ملی واقع در منطقه سائو بزرگ فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی ادامه داد: با رفع تصرف این اراضی تمامی بناها و دیوارکشی‌های احداث شده نیز تخریب و این اراضی به حالت اولیه بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه از همه مردم عزیز شهرستان خواست چنانچه قصد خرید املاک و یا زمین در محدوده و حریم شهرهای سطح شهرستان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص به عمل آورده و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی پرهیز کنند.

جویباری مشارکت و همکاری مردم را در حفظ اراضی ملی بسیار مهم برشمرد و تأکید کرد: برای حفظ و مراقبت از عرصه‌های ملی نقش مردم بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگ ساز هر یک از مردم خود همانند یک نیروی حفاظتی عمل کنند.

این مقام مسئول از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و همچنین آتش سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار