جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به اینکه بزرگترین ضربه دشمن به کشور نا امید کردن جوانان و نخبگان کشور است گفت: نخبگان کشور باید نسبت به اوضاع مطالبه گر باشند.
کد خبر: ۷۷۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 04 September 2019

نخبگان کشور باید نسبت به اوضاع مطالبه گر باشند

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ علیرضا حیدرنیا پیش از ظهر چهارشنبه مراسم تقدیر و تجلیل از نخبگان و برگزیدگان کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ بخش‌های تابعه شهرستان ری که با حضور سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که منابع انسانی نخبه در هر کشوری یک گنجینه محسوب می‌شود و این نخبه‌ها خار چشم دشمنان هستند و دشمن می‌خواهد از هر طریقی برای ضربه به آنها وارد می‌شود.

حیدرنیا افزود: در سنوات گذشته هجمه‌های دشمن دو چندان شده است و بزرگترین ضربه‌ای که دشمن می‌تواند به نخبه‌ها و ملت ما بزند ایجاد یاس و ناامیدی در آنها است و لذا در این راستا همه توان خود را به کار بسته‌اند تا جوانان را نا امید کنند.

وی بیان داشت: دشمن در پی تشویق جوانان به کوچ کردن به سمت غرب است لذا تلاش نخبگان در هر کشور ترسیم امید برای آن کشور است اگر نخبگان و فرزندان برجسته ما امیدی به کشور نداشته باشند این کشور آینده خوبی نخواهد داشت پس همه باید تلاش کنیم تا این هجمه‌ها و دشمنی را کاهش دفع کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان اینکه جوانان ما در هایتک و سلول‌های بنیادی پیشرفت خوبی داشته‌اند گفت: باید بدانیم هر جوانی که بخواهد به علم و دانش دست یابد زمینه‌های بروز استعداد در کشور برایش مهیا است

حیدرنیا با بیان اینکه کسی منکر نقش و تأثیر نخبگان در آینده کشور نیست عنوان داشت: مسئولین باید بیش از پیش برای آنان تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نخبگان باید نسبت به محل رشد خود تعصب داشته باشند گفت: امیدوارم شما نخبگان پس از کسب مدارج عالی به خدمت منطقه خود بپردازید و نسبت به وضعیت موجود مطالبه گر باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار