رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف در محور ایلام- سرابله ۲ کشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۷۷۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 05 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده گفت: بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نرسیده به تونل آزادی که بنا به نظر کارشناس تصادفات از سرابله به ایلام در حرکت بوده با یک دستگاه کامیون ولوو که از ایلام به سرابله در حرکت بود برخورد که متاسفانه خودرو پژو ۴۰۵ دچار اتش سوزی می‌شود و راننده و سرنشین هر دو در آتش می‌سوزند.

وی ادامه داد: کارشناس تصادفات از صحنه بازدید، کامیون به پارکینگ انتقال، اجساد نیز به علت غیر قابل شناسایی بودن بر اثر سوختگی، حسب دستور قاضی کشیک به پزشکی قانونی ایلام منتقل که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل، موضوع تحت رسیدگی است.

وی بیان داشت: هویت و اصالت متوفیان حادثه فعلاًمشخص نیست کما اینکه علت تامه تصادف در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

همتی زاده در پایان از رانندگان خواست: با توجه به ایام محرم و تشرف زائران به کربلای معلا، محور سربله به ایلام با بار ترافیکی مضاعفی مواجه خواهد بود که می‌طلبد تا رانندگان عزیز با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و از پرداختن به اموراتی که موجبات حواس پرتی حین رانندگی را فراهم می‌کند اکیداً خوداری و مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند در امن ترین مکان توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار