وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو سال پیش استان فارس، از لحاظ زیرساخت‌های الکترونیکی و ارتباطی در رده بیستم کشور قرار داشت که امروز به رتبه پنجم کشور رسیده است.
کد خبر: ۷۷۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 07 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدجواد آذری جهرمی امروز در مراسم افتتاح مرکز اینترنت پرسرعت روستای ده چاه بخش مشکان نی‌ریز، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اینترنت در بسیاری از روستا‌های فارس مطلوب است، اظهار داشت: تا پایان برنامه ششم توسعه تمامی روستا‌های استان فارس به اینترنت پرسرعت (۴G) مجهز می‌شوند.

وی افزود: دو سال پیش استان فارس، از لحاظ زیرساخت‌های الکترونیکی و ارتباطی در رده بیستم کشور قرار داشت که با تلاش این وزارت خانه امروز به رتبه پنجم کشور رسیده است.

به گزارش فارس، آذری جهرمی وزیر ارتباطات بعدازظهر امروز با سفر به شهرستان لارستان ۴ طرح را با هزینه‌ای بیش از ۳۴ میلیارد تومان افتتاح میکند و در جلسه اختصاصی با فرمانداران شهرستان‌های لار، خنج و گراش در فرمانداری لارستان دیدار می کند.

این طرح‌ها شامل توسعه پوشش تلفن همراه روستایی ۱۲ روستا، ارائه خدمات الکترونیک در ۵ روستا، توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتا، ارتقای BTS شهری و توسعه پوشش همراه شهری، روستایی و جاده‌ای به ارزش جمعا ۳۴ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار