دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در صدر سیاستهای مجمع تشخیص مصحلت نظام خبرداد.
کد خبر: ۷۷۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 09 September 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب سنگ بنایی برای سیاست گذاری کلان کشور خواهد بود افزود: این بیاینه یک چشم انداز روشن برای رسیدن به یک تمدن بزرگ اسلامی - ایرانی است.

محسن رضایی افزود: قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در صدر سیاستهای مجمع تشخیص مصحلت نظام در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مهمترین هدف ما بوده و تلاش داریم سیاستهای کلی نظام را در چارچوب گام دوم انقلاب به رهبری پیشنهاد کنیم.

وی با تاکید بر افزایش روند نظارت بر اداره کشور گفت: بعداز تشکیل هیات عالی نظارت به دستور رهبری برای بررسی موضوعات بین المللی از جمله FATF و CFT و پالرمو نظارت در کشور افزایش یافته است که در این زمینه مجمع تشخیص ۱۱ سوال از دولت مطرح کرده که هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نظارت برسیاستهای اصل ۴۴ و همچنین نظارت بر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از دیگر کارهای مهم مجمع است که با تنظیم گزارشات آن در ۶ ماه آینده هرگونه انحراف به مسئولین گوشزد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار