کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین، مشابه کارت‌های هدیه فعلی در شعب بانک است با این تفاوت که نیازی به شارژ آن در لحظه خرید کارت هدیه ندارد.
کد خبر: ۷۷۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 14 September 2019

تهیه کارت هدیه خارج از ساعات اداری بانک‌ها و نیاز به مراجعه حضوری به شعب، یکی از معضلاتی است که مشتریان بانکی با آن همیشه مواجه هستند. بانک ایران زمین برای حل این مشکل با همکاری شرکت سابین تجارت آریا، کارت هدیه‌‌ای با قابلیت شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان را طراحی و عرضه کرده است و توانسته با ارائه این کارت مشکلات تهیه کارت هدیه را برطرف کند.

 

مشتریان این بانک می‌توانند برای تهیه این محصول تنها یک‌بار به شعب بانک ایران زمین مراجعه و کارت هدیه بدون شارژ اولیه را از شعب این بانک تهیه کنند. شارژ این کارت‌ها به‌صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه‌روز به مبلغ دلخواه (یک‌بار تا سقف ۵۰۰ هزار تومان) و با طرح‌های متنوع امکان‌پذیر است.  

 

کارت هدیه بدون شارژ اولیه چیست؟

 
کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین، مشابه کارت‌های هدیه فعلی در شعب بانک است با این تفاوت که نیازی به شارژ آن در لحظه خرید کارت هدیه ندارد. مشتری پس از خرید، در هر ساعت از شبانه روز و در هر زمان که تمایل داشته باشد می‌تواند از طریق کارت‌های بانکی شتابی خود نسبت به شارژ کارت هدیه خریداری شده (فقط یک بار) اقدام کند و به دیگران هدیه دهد.
 

مزایای طرح کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین

 
از مزایای فروش کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین این است که در کلیه ایام هفته و هر ساعت از شبانه روز امکان شارژ کارت وجود دارد و مشتریان برای شارژ هر مبلغی با رعایت سقف شارژ کارت هدیه حق انتخاب دارند. دسترسی به مجموعه‌ متنوعی از طرح‌های هدیه کارت با توجه به مناسبت‌ها و در نظر گرفتن سنین و سلیقه‌های مختلف به همراه مرکز پشتیبانی آنلاین و تلفنی ۲۴ ساعته از مزایای این هدیه کارت است.
 
همچنین شارژ این کارت‌ها با روش‌های بسیار ساده و در هر زمان که مشتری نیاز واقعی دارد انجام می‌شود.
 
از مهم‌ترین مزایای این محصول این است که فروش این کارت به دلیل مکانیزم شارژ آن، در مراکزی غیر از شعب بانک ایران زمین نیز امکان‌پذیر بوده و قابلیت دسترسی عموم مردم در هر زمان را برای خرید کارت مهیا می‌نماید.
 

روش تهیه کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین

 

خرید از شعب بانک ایران زمین

 
مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه بانک ایران زمین و با انتخاب طرح مورد نظر خود از روی استند موجود، کارت هدیه خود را سفارش دهند.
 

خرید از طریق اینترنت

 
یکی دیگر از روش‌های تهیه این کارت این است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت هدیه کارت در هر ساعت از شبانه روز از بین طرح‌های موجود، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده یا حتی طرح دلخواه خود را سفارش دهند و پس از تایید هویت توسط وارد کردن کد ارسالی به موبایل‌شان، مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
 

خرید از مراکز فروش

 
بانک ایران زمین در نظر دارد با راه‌اندازی مراکز فروش هدیه کارت، این امکان را برای مشتریان خود فراهم سازد تا با مراجعه به هر یک از این مراکز نسبت به خرید هدیه کارت اقدام نمایند.
 
پس از خرید هدیه کارت، مشتری قادر خواهد بود با مراجعه به صفحه‌ی شارژ ، کارت خود را با مبلغ دلخواه شارژ نماید.
 

نحوه شارژ کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین

 
نحوه شارژ کارت هدیه بدون شارژ اولیه بانک ایران زمین به این صورت است که با مراجعه به آدرس giftcard.izbank.ir ، بر روی دکمه شارژ هدیه کارت کلیک، اطلاعات کارت هدیه مورد نظر، شماره موبایل و اطلاعات کارت شتابی خود را جهت شارژ تکمیل نموده ، سپس توسط بانک یک کد امنیتی برای شماره موبایل ثبت شده از طریق پیامک ارسال می‌گردد. کد امنیتی ارسال شده را در سامانه وارد کرده و به این ترتیب کارت هدیه شارژ می‌شود.
 
*عصر بانک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار