رئیس مرکز حراست وزارت کشور با اشاره به اینکه نباید از امکانات شهرداری و اموال عمومی برای کاندیدها استفاده شود بر اجتناب شهرداران استان تهران از کار های سیاسی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 15 September 2019

اجتناب شهرداران استان تهران از کار های سیاسی

به گزارش تابناک تهران، محمد ابراهیم شوشتری صبح یکشنبه با حضور در نشست شهرداران استان تهران که در شهرستان صالحیه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:وزیر کشور تاکیدات ویژه ای بر جلب رضایتمندی شهروندان و تکریم مردم در شهرداری ها را دارد.

وی با بیان اینکه انچه هدف آمریکا و دشمنان ایران است ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است‌ گفت: از همه مسئولین می خواهیم با تمام تلاش و توان در خدمت مردم باشند و اجازه ندهند دشمن در این زمینه به نقشه های شوم خود دست پیدا کند چرا که هر جا مسئولین و مردم از یکدیگر جدا شوند همانجا نفوذ دشمن بیشتر و عمیق تر خواهد بود.

شوشتری در ادامه بیان داشت: یکی از اقداماتی که جلب رضایت مردم را به دنبال دارد افتتاح پروژه های شهری و عمرانی به مناسبت های مختلف است که باید شهرداران به این امر اهتمام کنند زیرا هر چه قدر افتتاح پروژه بیشتر باشد و مردم به چشم ببینند که خدمت صورت می گیرد اسباب رضایتمندی بیشتری فراهم خواهد شد.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور اظهار داشت: صیانت و حراست و دفاع از اموال شهرداری ها از وظایف اصلی شهرداران است لذا تاکید می کنیم که شهرداران از کار های سیاسی اجتناب کنند و از امکانات شهرداری و اموال عمومی برای کاندیدها استفاده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار