رییس سازمان صمت مازندران بااشاره به عزم جهادگونه این سازمان در رفع تنگاهای بخش تولید دراستان اظهار داشت: با جدیت تمام در زمینه رفع موانع بخش تولید استان تلاش وپیگیری می کنم وهمچنین در کارگروه های مختلف که با حضور مسئولین استانی برگزار میشود از تمامی ظرفیت ها دراین حوزه استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۸۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 15 September 2019

حسینقلی قوانلو 

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این مطلب در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی گفت: پس از حضور اینجانب دراستان مازندران رصد فعالیت واحدهای تولیدی را یکی از برنامه های اصلی و هفتگی خود قرار داده ام.

عضوشورای اداری استانداری مازندران با بیان اینکه در گام اول با حضور در شهرستان ها از نزدیک به بازدید واحدهای تولیدی بزرگ که ظرفیت اشتغال قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند پرداخته، اعلام داشت: در این بازدیدها از نزدیک با مدیران واحدهای تولیدی، فرمانداران و دیگر مسئولین شهری جلساتی در راستای رونق تولید و حل مشکلات موجود داشته ایم .

این مقام مسوول افزود : در این مدت تقریبا درتمامی شهرستان های استان حضور پیدا کرده ام ضمن اینکه در گام بعدی در نظر داریم از واحد های درحد متوسط نیزشخصا بازدید داشته و در جریان روند فعالیت های آنها از نزدیک قرار بگیرم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یکی از اولویتهای این سازمان را تسهیل تولید واحدهای صنعتی و معدنی استان اعلام و تصریح کرد: به جد در رفع موانع تولید استان و در کارگروه های مختلف که با حضور مسئولین استانی برگزار می گردد بوده و از تمامی ظرفیت ها دراین حوزه استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه تحریم های همه جانبه آمریکا برعلیه کشورمان خصمانه وغیرقابل توجیه است گفت: یقینا در برهه فعلی توجه جدی تر به امر تولید و حل مشکلات تولید کنندگان که سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند می تواند کمک بسیار زیادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در سطح کشور داشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار