معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۳۵ هزار تاکسی در پایتخت با اعطای تسهیلات کم بهره و با هدف حمایت از رانندگان نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 16 September 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد امامی‌امین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بحث اشتغال برای ما اهمیت بسزایی دارد و از سوی دیگر رانندگی با خودروهای فرسوده برای فعالان این عرصه به‌صرفه نیست. وی یادآور شد: از همین رو استانداری تهران برای صیانت از معیشت و اشتغال این رانندگان با همکاری و هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی تهران و شرکت ایران خودرو درصدد نوسازی ناوگان تاکسیرانی برآمده است.

امامی امین اظهارداشت: از سوی دیگر خودروهای فرسوده موجود در شهر مباحثی همچون آلودگی هوا و ترافیک را به دنبال دارند و نوسازی آنها می‌تواند بخشی از این مسائل را برطرف سازد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: برای اجرای این برنامه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره نیز با نرخ چهار درصد از منابع صندوق کارآفرینی امید در سال جاری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات رانندگان دارای خودرو و متقاضی نوسازی با کد ملی در سامانه ثبت می‌شود خاطرنشان کرد: رانندگان پس از اسقاط خودرو ۶.۵ میلیون تومان مابه ازای آن و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد دریافت و بخشی از هزینه را نیز به عنوان آورده تامین می‌کنند.

امامی‌امین ادامه داد: زمانبندی اجرای این طرح و نوسازی ۳۵ هزار تاکسی فرسوده در پایتخت در جلسه یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار