مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با ابتدای مهر ۲۲ خط ایستگاه اتوبوس مدرسه در پایتخت راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۷۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 16 September 2019

۲۲ خط اتوبوس مدرسه در پایتخت راه‌اندازی شد

به گزارش تابناک تهران، از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، ‌ «پیمان سنندجی» با بیان اینکه در مهر ماه با افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافر روبرو هستیم اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و به‌منظور تأمین نیازهای حمل‌ونقلی دانش آموزان برای عزیمت به مدرسه و مراکز آموزشی، در تمامی مناطق شهرداری نسبت به راه‌اندازی اتوبوس مدرسه با نصب لوگوی ویژه مدارس اقدام شده تا در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، سرویس‌رسانی انجام شود.

به گفته وی برای سهولت تردد و آرامش خاطر دانش آموزان، در طول مسیر این خطوط، ایستگاه‌هایی مشخص‌شده که تنها مختص خط اتوبوس مدرسه بوده و صرفاً برای پیاده و سوار کردن دانش آموزان مورداستفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران با بیان اینکه هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه زمان‌بندی جدیدی با توجه به افزایش تقاضای سفر و کاهش سرفاصله‌های اعزام اتوبوس، ارائه می‌شود اظهار داشت: اشتغال حداکثری ناوگان و لغو مرخصی‌های غیرضروری، استقرار عوامل نظارتی در مکان‌های پرمسافر و گلوگاهی شبکه از دیگر برنامه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی برای تردد آسان‌تر دانش آموزان و دانشجویان است.
سنندجی با اشاره به نظارت از طریق سایت نظارت تصویری و انتقال مشکلات به مسئولان حوزه ترافیک در این ایام تأکید کرد: اعلام موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه به مرکز کنترل ترافیک از موارد پیش‌بینی‌شده برای این ایام است همچنین در این مدت، کلیه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های تحت پوشش، نظافت شده و کلیه مراکز فرهنگی (دبستان، دبیرستان، دانشگاه، آموزشگاه و ...) به تفکیک تعداد مدارس تحت پوشش هر سامانه شناسایی‌شده تا هماهنگی لازم با مسئولان مراکز آموزشی برای اعزام اتوبوس هم‌زمان با تعطیلی این مراکز و ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم شود.
 
سرویس‌رسانی به ۶۰ مدرسه استثنایی
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران در ادامه با اشاره به خدمات ارائه‌ شده به سرویس مدارس گفت: امسال به ۶۰ مدرسه استثنایی سرویس‌رسانی خواهیم کرد. همچنین به ۱۶۹ موسسه آموزشی و درمانی نیز توسط سامانه جانبازان و معلولین نیز سرویس‌رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار