معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد شهرداری مبنی بر شناور شدن ساعات کار ادارات در صبح و عصر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 16 September 2019
 
 
پیشنهاد شهرداری برای شناور شدن ساعات کار ادارات در دو نوبت
به گزارش تابناک تهران، محسن پورسید آقایی صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات شهرداری در استقبال از مهر برگزار شد، با بیان این که با آغاز مهر ماه ترافیک شهر حتی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد، گفت: بر همین اساس برنامه ریزی‌های زیادی در خصوص مهار ترافیک در مهرماه انجام شده است.

وی افزود: محدودیت برخی خودرو‌های توزیع بار از جمله کامیونت‌ها را از ساعت ۶ تا ۹ صبح داریم. به گونه‌ای که این خودرو‌ها حق تردد در شهر را ندارند و در هر نقطه‌ای از شهر که دیده شوند جریمه خواهند شد و دوربین‌ها نیز آن‌ها را رصد می‌کنند.

پورسید آقایی در مورد شناور شدن ساعات کار ادارات گفت: الان دو سال است که پیشنهاد شهرداری در مورد شناور شدن ساعات کار در مهر ماه بخصوص در هفته‌ی ابتدایی تصویب می‌شود. اما پیشنهاد دادیم که برای امسال ساعت کار از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور شده و در عصر نیز به متناسب تاخیر صبحگاهی ساعت کار شناور شود.

معاون شهردار تهران افزود: معاون اول رئیس جمهور در مورد شناور شدن ساعت کار دستور مساعد دادند، اما هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده است.

تهیه دستورالعملی برای نحوه کنترل مسافربر‌های اینترنتی

معاون شهردار تهران در مورد قرارگرفتن مسافربر‌های اینترنتی زیر نظر معاونت حمل و نقل نیز گفت: دقت داشته باشید که شهرداری تهران در مورد قیمت این مسافربر‌ها هیچ کنترلی ندارد، چه بسا این مسافربر‌های اینترنتی در تیر ماه ۳۰ درصد قیمت پایه خود را افزایش دادند.

پورسید آقایی افزود: دستورالعملی برای نحوه کنترل مسافربر‌های اینترنتی تهیه شده که برای امضا به وزرا ارسال شده است و به نظر می‌رسد این هفته دستورالعمل‌ها طی مراسمی رونمایی می‌شود، اما دقت داشته باشید که تنها شهرداری در مورد نحوه کنترل خودرو و راننده فعال خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار