عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تذکر داد و بر لزوم واریز درآمدها به حساب خزانه شهرداری تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 17 September 2019

معاونت مالی شهرداری تهران تذکر گرفت

به گزارش تابناک تهران، مجید فراهانی روز سه شنبه در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اظهار داشت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی با اشاره به بند الف تبصره ۱ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران، سازمانها، شرکت ها و موسسات وابسته در اجرای دستورالعمل خزانه داری در شهرداری ها ابلاغی وزارت کشور اظهار داشت:  تمام واحدها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مؤسسات وابسته شهرداری تهران موظفند کلیه منابع درآمدی خود را به‌طور مستقیم در چارچوب قوانین و مقررات، به‌ویژه با رعایت مقررات آیین‌نامه مالی و معاملاتی، ضوابط شهرسازی و طرح‌های جامع و تفصیلی شهر تهران وصول و صرفا به حساب‌های درآمدی خزانه شهرداری تهران (تمرکز وجوه درآمد و سپرده) که به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شده یا می‌شود، واریز کنند.
عضو شورای تهران تاکید کرد: متاسفانه برغم تاکیدات قانونی شورا، برخی واحدهای شهرداری از واریز کامل درآمد خود به حساب خزانه مورد تایید شورای اسلامی شهر تهران خودداری می کنند و مبالغ درآمدی را در حسابی به جز حسابهای مورد تایید شورا واریز و نگهداری می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد حفظ و صیانت ازمنابع درآمدی شهرداری  و ارتقاء سطح انضباط مالی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار