رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: برای دربی پیش‌بینی برای حضور زنان در ورزشگاه نشده است.
کد خبر: ۷۸۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 17 September 2019
 
زنان برای تماشای دربی به ورزشگاه نیایند/ همه چیز برای حضور مردان مهیاست
به گزارش تابناک تهران، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری بیش از ۴۰۰ تن از اراذل و اوباش تهران با اشاره به برگزاری دربی پایتخت در روز ۳۱ شهریور ماه، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای این دیدار ندارد.

وی همچنین گفت: برای تماشای دربی پیش‌بینی برای حضور زنان در ورزشگاه نشده است و از این رو زنان به ورزشگاه نیایند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با توجه به این که وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز ۳۱ شهریورماه ندارد بنابراین درخواست ما از بانوان این است که برای حضور درورزشگاه به این محل مراجعه نکند.

رحیمی درباره‌ی ورود به ورزشگاه آزادی درباره تماشای دربی، اظهار کرد: تماشاگران این دیدار حتما باید بلیط الکترونیک تهیه کنند و با توجه به سیاست‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هیچ گونه بلیت فروشی مقابل در ورزشگاه انجام نخواهد شد. به همین دلیل افرادی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند باید از قبل بلیط الکترونیکی خریداری کند.

رحیمی افزود: ضمن این که پیش‌بینی ما این است که در این دیدار کل جایگاه‌ها پر شود و به همین دلیل لازم است که حتما نسبت به خرید بلیط و حضور در ورزشگاه اقدام شود.

رئیس پلیس پایتخت از تماشاگران شهرآورد خواست که از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس برای حضور در ورزشگاه استفاده کنند. همچنین با پیگیری‌های پلیس پارکینگ‌ها نیز از حدود ۴ ساعت قبل از بازی بازگشایی خواهد شد تا کمترین مشکل در تردد ایجاد شود.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار