رییس فدراسیون گلف از برگزاری جام ایثار به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 17 September 2019

حمید عزیزی در گفتگو با تابناک تهران، با اشاره به برنامه های فدراسیون گلف در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: امسال برای نخستین مرتبه در این ایام جام مینی گلف ایثار را با حضور خانواده های شهداء، جانبازان، آزاد‌ه‌ها و ایثارگران برگزار خواهیم کرد.

رییس فدراسیون گلف با بیان اینکه خوشخبتانه تاکنون استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به رشته مینی گلف برای حضور در این جام صورت گرفته است، اظهار کرد: باید اذعان کرد هیچ فردی در میهن عزیزمان نیست که مدیون زحمات ایثارگران و خون شهداء بزرگ ایران اسلامی نباشد از این رو فدراسیون گلف در تلاش است با انجام اقدامات فرهنگی سهمی در عرصه تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگران داشته باشد.

وی با اشاره اینکه جام ایثار روز پنجشنبه (28 شهریورماه) در باشگاه مینی گلف پارک ملت برگزار خواهد شد، ادامه داد: بر این اساس ابتدا به مدت یک ساعت به افراد نحوه انجام بازی مینی گلف آموزش داده خواهد شد و سپس مسابقات برگزار می شود.

عزیزی با یادآوری اینکه برگزاری مسابقات مختلف مینی گلف تحت عناوین مختلف می تواند به توسعه این رشته ورزشی در جامعه کمک شایانی کند، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که ورزش گلف و زیرشاخه های آن دارای ابعاد فرهنگی-اجتماعی مختلفی است که با فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی همخوانی دارد.

رییس فدراسیون گلف در این راستا، افزود: به عنوان مثال رعایت اخلاق، تمرین صبر و استقامت، خودداوری یا نظارت بر خود و غیره از جمله ویژگی های رشته گلف محسوب می شود که نمادی از فرهنگ ایرانی-اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند به جامعه پذیر شدن رشته گلف کمک شایانی کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری جام ایثار و ... بهانه هایی برای ایجاد همگرایی و تحکیم خانواده و جامعه است از این رو اگر رسانه ها در پوشش و نشر مطالب مربوط به این رویدادها با فدراسیون همکاری مطلوبی داشته باشند حتما شاهد جامعه ای شاداب تر و مطلوب تر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار