معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ۳۳ هزار معلم ورزش در کشور، از جذب ۸۰۰ معلم جدید از طریق آزمون استخدام خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 17 September 2019

امسال ۸۰۰ معلم ورزش جذب آموزش و پرورش می‌شوند

به گزارش تابناک تهران، مهرزاد حمیدی روز سه شنبه در حاشیه اهدا وسایل ورزشی به مدارس شهرستان های استان تهران که در شهرستان قرچک برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: امسال موفق شدیم که با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان وسایل ورزشی مورد نیاز مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان کشور را بر اساس نیاز در مقاطع تحصیلی خریداری و در قالب کاروان های نشاط توزیع کنیم.
وی افزود: این وسایل از محل استان های مختلف کشور خریداری و با هدف ایجاد سال تحصیلی با نشاط در مدارس توزیع شده تا فعالیت های تربیت بدنی و فوق برنامه های مربوط به آن، از رشد و رواج بیشتری برخوردار شود.
 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تلاش این وزارتخانه ارتقای سطح ورزش در مدارس باعث شد تا با برنامه ریزی صورت گرفته، امسال برخی از مسابقات ورزشی در محل مدارس برگزار شود تا اوامر رهبر معظم انقلاب درایجاد نشاط در مدارس با توجه کردن به ورزش، محقق شود.
حمیدی گفت: هر چه دانش آموزان با ورزش انس بیشتری داشته باشند، تحقق اهداف آموزشی و پرورشی امکان پذیرتر می شود و در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی، شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی در المپیک جوانان سال ۲۰۱۰، رتبه ۲۶ جهان، در سال ۲۰۱۴ رتبه ۲۴ جهان و در سال ۲۰۱۸ با ۴۹ دانش آموز، رتبه هفتم جهان را کسب کرده که این پیشرفت نشان می دهد ورزش دانش آموزی کشور و بخش های مختلف ورزشی، در همکاری مناسب و در مسیر درستی قرار گرفته اند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ۳۳ هزار معلم ورزش در کشور گفت: مدارس کشور به معلمان ورزش جدید نیاز دارد که ۸۰۰ نفر آن  از طریق آزمون سراسری استخدام جذب و مابقی از طریق دانشجو معلمانی که در دانشگاه فرهنگیان در رشته تربیت بدنی مشغول به کار هستند، جذب خواهند شد.
وی تأکید کرد: دومین مرحله اهدا لوازم ورزشی به مدارس کشور درست در زمان تحریم های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام اجرا می شود تا ثابت کند ملت ایران هیچ گاه دست از مقاومت برنداشته و مسیر رشد و تعالی خود را در حوزه های مختلف طی می کنند.
بیش از ۲۰ هزار لوازم ورزشی با ارزش یک و نیم میلیارد تومان بین مدارس شهرستان های استان تهران توزیع شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار