مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه در قیمت بلیت دربی هیچ تغییری انجام نخواهد شد، گفت: قیمت بلیت دربی بر مبنای قیمت قبل خواهد بود و بعد از این بازی قیمت بلیت‌های لیگ برتر افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 17 September 2019

بلیت دربی گران نمی‌شود

به گزارش تابناک تهران، حسن کریمی درباره تغییر قیمت بلیت دربی که به میزبانی استقلال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بازی دربی بر اساس قیمت قبلی فروخته خواهد شد و هیچ تغییری در قیمت بلیت‌ها ایجاد نخواهد شد. البته بعد از بازی دربی بر اساس اینکه کدام باشگاه میزبان خواهد بود، قیمت‌ها تغییر خواهد کرد و هر قیمتی که میزبان پیشنهاد کند، سازمان لیگ آن را تایید و اجرا خواهد کرد، اما برای بازی دربی هیچ افزایش قیمتی برای بلیت‌فروشی نخواهیم داشت.

وی پیرامون این پرسش که آیا اشکالاتی که گیت‌های ورزشی داشت مرتفع شده است یا خیر، گفت: گیت‌های ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی نداشته‌اند و ما به خاطر تجمع هواداران پشت گیت‌ها متاسفانه همیشه دچار مشکلات سخت‌افزاری بودیم. با اتصال داربست‌های فلزی قبل از گیت‌ها سعی کردیم کنترل بهتری بر روی بلیت‌ها و کد ملی هواداران داشته باشیم تا هیچ هواداری بدون بلیت از گیت‌ها عبور نکند. در حال حاضر نیز گیت‌ها هیچ مشکلی ندارند و آماده برای بازی دربی هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیرامون این پرسش که با توجه به این‌که قرار است بلیت‌فروشی به صورت ۹۰ - ۱۰ فروخته شود تصور نمی‌کند این مساله باز هم برای فروش بلیت برای هواداران این دو باشگاه مشکل درست کند؟ خاطرنشان کرد: قرار است برای فروش بلیت از سامانه هواداران دو باشگاه استفاده کنیم تا مشکلی در فروش بلیت نداشته باشیم. هر کسی که در سامانه فروش استقلال است دیگر در بازی برگشت نمی‌تواند ادعا کند که از سهمیه پرسپولیس می‌تواند اقدام به تهیه بلیت کند. ما با استفاده از این سامانه دیگر مشکلاتی برای ثبت نام و فروش بلیت در بازی برگشت دربی نخواهیم داشت. به هر صورت تمام مسائل برای فروش بلیت بررسی شده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
 
 
منبع: ایسنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار