مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روز چهارشنبه در پیشوا افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 18 September 2019

مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در پیشوا افتتاح شد

به گزارش تابناک تهران، فرماندار پیشوا در آئین افتتاح این مرکز مشاوره گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، وظیفه انسانی همه مردم و مسئولان است و رفع آن را نباید به یک اداره و یا سازمان محدود کرد چرا که وقتی آسیبی در جامعه به وجود می آید، همه اقشار را تهدید می کند.

حسین عباسی افزود: مهمترین اصل در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ارائه مشاوره و اطلاع رسانی به گروه های هدف است که این امر می تواند در زمینه مبارزه با آسیب هایی نظیر اعتیاد و طلاق نمود بیشتری داشته باشد.
وی تصریح کرد: شاید در ظاهر مقابله با آسیب های اجتماعی وظیفه بهزیستی باشد ولی وقتی در کنار این سازمان، ارگان هایی نظیر آموزش و پرورش که ارتباط موثر و دائمی با خانواده دارند قرار گیرد، اثر بخشی فعالیت های بهزیستی بیش از پیش نمایان می شود و خروجی آن، باعث به وجودآمدن جامعه ای آگاه در مقابله با آسیب های اجتماعی می گردد.
فرماندار پیشوا گفت: با وجود اقدامات گسترده ای که در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی صورت می گیرد ولی به دلیل گستردگی، پیچیدگی و تنوع آسیب ها نیاز است که فعالیت های مقابله ای با شناسایی به هنگام آسیب ها و ارائه راهکارهای موثر از سوی کارشناسان همراه شود.
مرکز مشاوره خانواده پیوند شهرستان پیشوا زیر نظر بهزیستی خدمات مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، زوج درمانی، ازدواج، کودکان بیش فعال، روان شناختی و خدمات مددکاری را ارائه می دهد.
این مرکز که در بلوار دستجردی پیشوا و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار